Asociación de Amizade Galego-Cubana “Francisco Villamil”.- A Associaçom de Amizade galego-cubana "Francisco Vilhamil" organiça a próxima segunda-feira dia 5 de Outubro às oito do seram umha palestra do cubano Félix Contreras que levará por título "Salvado pola Revoluçom", e na que dará um repasso aos logros da Revoluçom Cubana, a actualidade e os retos que se lhe apresentam à ocupada ilha do Caribe.  
Félix Contreras, amais de participar activamente na Revoluçom cubana que rematou com a dictadura de Batista no exército rebelde às ordens de Fidel Castro é um conhecido jornalista, poeta e escritor, promotor cultural e investigador da música popular e tradicional cubana. Membro da Uniom de Escritores e Artistas de Cuba.

O dia 6 estará em Bueu (com a música cubana como tema da palestra), o 9 em Cangas (falando da cultura cubana) e o 8 em Marim (rendindo umha merecida homenagem ao dirigente e mártir da Revoluçom cubana de origem galega, de Marim exactamente, Frank Pais).
 
A Segunda-feira dia 5 de Outubro às 8 do seram.
No Local Social Faísca
Rua Toledo nº9. O Calvário. Vigo

WWW:: http://www.terrasenamos.org


Solidaridad
Cubainformación.- Intersindical Solidaria y STEPV-IV se suman a la campaña solidaria con Cuba para apoyar proyectos en la isla junto a brigadistas del País Valencià contra el bloqueo de EEUU y por el intercambio cultural, ...
Claudia González, acompanyada de dos representants de la Taula per la Salut. Fotos: Laura Grau....
Última Hora, diario de las Islas Baleares, entrevista a Bartolomé Sancho, periodista balear residente en La Habana desde hace décadas y columnista en Cubainformación....
Lo último
La Columna
La Revista